MARKETING I VIKENDI
Kul IN: Dugo si bila u marketingu i ostvarila velike uspjehe, a odlučila se za nešto novo – reci nam više o svom profesionalnom putu?
– Da, totalno sam se prebacila. Završila sam marketing u Sarajevu, magistrirala u Češkoj i odmah sam krenula raditi u agenciji, već 10 godina radim u marketingu. Prije Kul IN-a sam radila u jednoj globalnoj kompaniji gdje sam bila head of marketing za Bliski istok i Sjevernu Afriku. To je trebalo biti ostvarenje sna, ali jednostavno nisam bila sretna u korporativnom svijetu. Mislila sam da će me uspjeh i penjanje do sve više pozicije ispuniti, ali nije i donijela sam hrabru odluku da dam otkaz bez plana što dalje. U tim trenucima kuhanje je bilo tu, živjela sam za vikend i planirala što ću pripremati. Prošle godine sam dobila za poklon tečaj kuhanja u Sarajevu i shvatila da ne znam dva posto o kuhanju, ali na tečaju sam čula i za Kul IN. Istraživala sam i imala listu razloga za i protiv, ali na kraju je prevagnuo timing – ako ne sad, neću nikad. I evo me ovdje!
U KUL IN-U
Kul IN: Koja lekcija je bila najzanimljivija?
– Riba mi je zanimljiva, školjkaši, hobotnica jer to nisam puno susretala dosad.
Kul IN: Neko jelo s programa s kojim si baš zadovoljna kako je ispalo?
– Tartar steak je bio dobar – radila sam drugačiji dressing, chef Branimir nas ohrabruje da ubacujemo svoje stvari. Dressing je bio s medom i senfom, bez krastavaca i začini su bili drugačiji.
Kul IN: 3 karakteristike dobrih kuhara?
– Organiziranost, konstantna volja za učenjem, hrabrost da riskiraju.
Kul IN: Navedi nam stresnu situaciju u kuhinji i što si naučila iz nje?
– Consommé je nezgodan za pripremu jer možeš odraditi sve što treba i onda se dogodi pola sekunde nepažnje i propadne i ne može se spasiti. Na osnovu tog jela sam naučila da treba krenuti dalje i da ne može svako jelo ispasti dobro, ako smo frustrirani i nervozni, onda nijedno neće ispasti dobro.
VILDANA OSOBNO
Kul IN: Misao kojom se vodiš tijekom kuhanja?
– Probaj, probaj, probaj, volim hranu i to je ključ, kad god putujem jedem izvornu hranu i inkorporiram to što sam probala u ono što kuham u Sarajevu. I poslovna ideja se zasniva na tome, fuzija, lokalno s momentum globalnog.
Kul IN: Planovi za budućnost?
– Voljela bih prvo stažirati negdje, a kasnije pokrenuti svoj posao. Tu će mi dobro uskočiti iskustvo iz marketinga, nadam se da je dobra kombinacija.
Kul IN: Postoji li neka namirnica ili kuhinja koja te posebno inspirira?
– Nije jedna namirnica, ali povrće kao kategorija me inspirira. Dosta kuham bez mesa i volim jela koja su bogata, a bez mesa. Od trendova mi je zanimljiv sour dough, tijesto za napuljsku pizzu, Japanska kuhinja nakon što smo radili sushi. Volim da su suština i temelj lokalni, ali s internacionalnim elementima.