fbpx

Natalija Jagunić

Edukacija omogućava sve, daje ti samostalnost da se informirano dalje razvijaš. Ako kreneš bez temelja, to znanje će biti jako disperzirano, kao da kuću gradiš od kata – neizvedivo je. Kad kroz školovanje dobiješ temelj, puno učinkovitije možeš nadograđivati naučene vještine. Za mene nije dolazilo u obzir da krenem s ovim poslom prije edukacije.

Nakon 19 godina rada u banci Natalija Jagunić odlučila je svoj hobi pretvoriti u posao. Prvi korak na njenom putu bila je edukacija, za koju kaže da mora biti dio poslovnog plana svakog slastičara koji se planira upustiti u poduzetništvo, Tražila sam programe za slastičare blizu Zagreba, ali nije mi bilo zanimljivo dobiti samo papir nego praktično znanje koje ću moći primijeniti u budućem radu. Saznala sam za Kul IN, došla u posjetu i odlučila upisati.”

Natalija je s tom namjerom upisala program Profesionalni slastičar, postala Kul IN alumna i uspješno pokrenula vlastiti posao, a sada nam se vraća kao predavačica!

Vlasnica je slastičarske proizvodnje Kiša slatkiša te surađuje s brojnim ugostiteljskim obrtima i klijentima za koje priprema sve od torti i monoporcija do slatkih stolova. Kao svoju posebnost navodi da je otpočetka bila usmjerena na suradnje s restoranima i coffee shopovima i primijetila kako upravo ona fali tom tržištu.

Kakva je Natalija kao predavač?

Natalija naglašava da tijekom praktikuma voli polaznike potaknuti da i nakon završetka programa nastave pratiti što se događa u svijetu slastičarstva, kako se kreću trendovi, koje su nove tehnike i kako ostati relevantan, a doljedan sebi.

Na predavanjima ima otvoren pristup pun razumijevanja za polaznike i njihova pitanja, “smatram da je bitno da ljudi vide da imaš volju pokazati im sve detaljno i naglasiti im što je bitno. Kad vide da predavač pokazuje volju oni će se potruditi da budu jednako temeljiti u radu”. Tvrdi da je i za profesionalce bitno da se prisjete s vremena na vrijeme da su i oni bili početnici, imali nedoumice i pitanja oko stvari koje su im sad druga priroda, “volim biti tu za njihova pitanja, dati maksimum od sebe da im prenesem znanje, da oni mogu nastaviti istraživati i nadograđivati na ovom temelju”.